YENİ KAYIT DUYURUSU
*Okul öncesi (Anasınıfı)
Okulumuzda 3 sabah, 3 öğlenci olmak üzere 6 şube Anasınıfı bulunmaktadır.
Kayıtlar, 04/08/2025 - 29/08/2025 tarihleri arasında yapılacaktır.
Kayıt İçin İstenilen Belgeler:
1.Çocuk Kimlik Fotokopisi
2.Çocuk Aşı Kartı Fotokopisi
3.Veli kimlik Fotokopisi
4.Kayıt Evrakları (Okuldan Temin edilecektir.)
5.Katkı Payı Ödeme Banka Dekontu
*İLKOKUL KAYITLARI
2025-2026 Eğitim Öğretim yılı ilkokul öğrenci kayıt işlemleri 13 Ağustos 2025- 29 Ağustos 2025 tarihleri arasında 10.00-16.00 saatlerinde olacaktır.
MEB Okul Öncesi ve İlköğretim Kurumları Yönetmeliğine gereği kayıtlar ikamet adresine göre yapılacaktır.
Yukarıda belirtilen tarihlerde okul kayıt formunu doldurmanız ve aşağıda istenen belgeleri forma ekleyerek belirtilen süre içerisinde okul idaresine başvurmanız gerekmektedir.
Belgelerini belirtilen sürelerde okul idaresine teslim etmeyen öğrencilerin okula kayıtları yapılmayacaktır.
1. AŞAMA
Öğrencinin ;
a) Kayıt bölgemizde ikamet etmesi:
Kayıt bölgemizdeki ikametinizi gösteren veli (anne- baba) adına düzenlenmiş Lojman Tahsis Belgesi veya 2025 yılı Mayıs, Haziran, Temmuz aylarına ait elektrik, su, doğalgaz faturalarını eklemeniz gerekmektedir. ( 3 *3 ay = 09 adet )(MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM VE İLKÖĞRETİM KURUMLARI YÖNETMELİĞİ Madde 11-1 )
veya;
b) Anne ve babanın ikisinin de çalışması ve bunlardan birisinin okulumuz adres kayıt alanı içerisindeki iş yerinde çalıştığını belgelendirmesi şartı ile, istemeleri hâlinde öğrencinin nakli anne veya babasının işyerinin kayıt alanındaki okula nakil yoluyla kaydı yapılabilir.
2.AŞAMA
Kayıt formları ve teslim edilen evrakların komisyon tarafından incelenmesi (1 gün). Komisyon incelemesi sonucunda şartları taşımayan veya adres taşıdıkları tespit edilen velilerin evraklarının reddedilmesi
Sahte adres beyanı tespit edilirse Öğrenci kaydı iptal edilir ve Veli hakkında Türk Ceza Kanunu Md.206 (resmî belgeyi bozma veya yanıltıcı beyanda bulunma) kapsamında işlem yapılabilir ve İlgili okul müdürlüğü de MEB’e durumu bildirir.
KESİN KAYIT HAKKI ELDE EDEN ÖĞRENCİLERİN BELİRLENMESİ
3. AŞAMA
Kayıt formları incelenerek kesin kayıt hakkı elde eden öğrencilerin kesin kaydı yapılarak, kaydı yapılan öğrenci bilgilerinin okul panosuna asılması ve okul web sitesinde yayınlanması
4. AŞAMA
Boş Kontenjan kalması durumunda adres dışından okulumuza kayıt yaptırmak isteyen veliler,
1 Eylül 2025 Pazartesi gününden itibaren okul kayıt formunu doldurarak ve aşağıda istenen belgeleri belirtilen süre içerisinde okul idaresine teslim ederek nakil başvurusu yapması gerekmektedir.
Talep edilen Evraklar:
1. Kayıt Başvuru Formu
2. Veli izin Formu
3. Öğrenci Kimlik Fotokopisi
4. Lojman Tahsis Belgesi veya 3 aylık fatura (Adres bölgesindeki kayıtlar için)